Tämä on esimerkkikuva joka saattaa poiketa alkuperäisestä tuotteesta.

Nämä sytytystulpat ovat mallikohtaisia och #8203;sopimaan moottoripyörääsi.

Myydään yksittäin!

Johtava NGK tarjoaa korkean teknologian sytytystulppia, jotka takaavat alhaisemman polttoainekulutuksen, pidemmän käyttöiän, pienempiä ympäristöhaittoja.
NGK-sytytystulppia on asennettu enemmän kuin mitään muuta sytytystulppaa maailmassa.

Useimpiin moottoripyöriin voit nyt valita kolme erilaista tulppaa:

Vakio: Tex: DCPR8(E) se joka on sinun pyörässäsi tehdas asennuksena.

Platina: Tex: DCPR8E(VX) Elektrodit Platinaseoksesta joka antaa paremman kipinän on kestävämpi ja tehokkaampi.

Iridium: Tex: DCPR8E(IX) Elektrodi Iridiumseoksesta jossa on samat edut kuin Platinassa, mutta siinä on vieläkin pidempi kestävyys ja vahvempi kipinä.
Iridium on tulppa niille, jotka ovat kyllästyneet vaihtamaan tulppia! (HUOM! Poikkeuksena voi olla Iridium-tulppa Esim. (IA) KTM ja jotkut Honda sekä Suzuki-mallit


Sytytystulppanimitys:

Kierretyyppi: (BC)PR6ES-11,
A = Kierre 18mm Avainmitta 25,4 mm
B = Kierre 14mm, Avainmitta 20,8 mm
C = Kierre 10mm, Avainmitta 16,0 mm
D = Kierre 12mm Avainmitta 18.0 mm
E = Kierre 8mm Avainmitta 13,0 mm
G = Kierre PF ½,Avainmitta 23,8 mm
J = Kierre 12m, Avainmitta 18.0 mm
AB = Kierre 18mm, Avainmitta 20,8 mm
BC = Kierre 14mm, Avainmitta 16,0 mm
BK = Kierre 14mm, (iso-tyyppinen BCP) Avainmitta 16,0 mm
DC = Kierre 12mm, Avainmitta 16,0 mm

Rakenne, ulkonäkö: BC(PR)6ES-11

L = Kompakti tyyppi
M = Kompakti tyyppi
P = Ulkoneva eristejalka
R = Vastus
U = Ulkokipinä, Semi-ulkokipinä
Z = Induktiovastus

Lämpöluku BCPR (6)ES-11

Lämpöluku ilmaistaan och #8203;och #8203;numeroilla 2-13, joissa pieni luku tarkoittaa kuumaa, ja siinä on silloin enemmän pinta-alaa palamiskaasuille altistamiseksi, joka vastoin johtaa lämpöä hitaasti ja eristejalka kuumenee nopeasti.

Nämä sytytystulpat ovat mallikohtaisia och #8203;sopimaan moottoripyörääsi.

Myydään yksittäin!

Johtava NGK tarjoaa korkean teknologian sytytystulppia, jotka takaavat alhaisemman polttoainekulutuksen, pidemmän käyttöiän, pienempiä ympäristöhaittoja.
NGK-sytytystulppia on asennettu enemmän kuin mitään muuta sytytystulppaa maailmassa.

Useimpiin moottoripyöriin voit nyt valita kolme erilaista tulppaa:

Vakio: Tex: DCPR8(E) se joka on sinun pyörässäsi tehdas asennuksena.

Platina: Tex: DCPR8E(VX) Elektrodit Platinaseoksesta joka antaa paremman kipinän on kestävämpi ja tehokkaampi.

Iridium: Tex: DCPR8E(IX) Elektrodi Iridiumseoksesta jossa on samat edut kuin Platinassa, mutta siinä on vieläkin pidempi kestävyys ja vahvempi kipinä.
Iridium on tulppa niille, jotka ovat kyllästyneet vaihtamaan tulppia! (HUOM! Poikkeuksena voi olla Iridium-tulppa Esim. (IA) KTM ja jotkut Honda sekä Suzuki-mallit


Sytytystulppanimitys:

Kierretyyppi: (BC)PR6ES-11,
A = Kierre 18mm Avainmitta 25,4 mm
B = Kierre 14mm, Avainmitta 20,8 mm
C = Kierre 10mm, Avainmitta 16,0 mm
D = Kierre 12mm Avainmitta 18.0 mm
E = Kierre 8mm Avainmitta 13,0 mm
G = Kierre PF ½,Avainmitta 23,8 mm
J = Kierre 12m, Avainmitta 18.0 mm
AB = Kierre 18mm, Avainmitta 20,8 mm
BC = Kierre 14mm, Avainmitta 16,0 mm
BK = Kierre 14mm, (iso-tyyppinen BCP) Avainmitta 16,0 mm
DC = Kierre 12mm, Avainmitta 16,0 mm

Rakenne, ulkonäkö: BC(PR)6ES-11

L = Kompakti tyyppi
M = Kompakti tyyppi
P = Ulkoneva eristejalka
R = Vastus
U = Ulkokipinä, Semi-ulkokipinä
Z = Induktiovastus

Lämpöluku BCPR (6)ES-11

Lämpöluku ilmaistaan och #8203;och #8203;numeroilla 2-13, joissa pieni luku tarkoittaa kuumaa, ja siinä on silloin enemmän pinta-alaa palamiskaasuille altistamiseksi, joka vastoin johtaa lämpöä hitaasti ja eristejalka kuumenee nopeasti.
Suurella numerolla on pienempi pinta-ala alttiiksi palamiskaasuille, joka johtaa pois lämpöä nopeasti ja eristejalka kuumennee hitaasti.

Jos valitaan väärä lämpöluku:

Liian korkea lämpöluku
Sytytystulpan lämpötila on liian alhainen, ja tämä aiheuttaa pinnoitteen syntymistä eristejalkaan,aiheuttaen sähköisen "vuotoreitin"joka puolestaan aiheuttaa vääriäsytytyksiä.

Liian alhainen lämpöluku
Sytytystulpan lämpötila kohoaa liian korkeaksi, ja johtaa esisytytykseen ja epänormaaliin palamiseen. Tämä johtaa sytytystulppan elektrodin sulamiseen ja saattaa vahingoittaa sekä mäntää ja venttiilejä.

Kierrepituus BCPR6(E )S-11

E = 19,0 mm
H = 12,7 mm H
L = 11,2 mm
EH = Puoli kierrepituus, yhteensä 19,0mm, kierre 12,7mm
F = Kartiomainen istuin:
A-F 10,9 mm C
B-F 11,2 mm
B-EF 17,5 mm

Erikoissuunnittelu BCPR6E(S)-11

C = Pitäkulma sivuelektrodille
F = Kartiomainen istuin
G = Ohut keskielektrodi jossa nikkeliseosta
GV = Racertulppa keskielektrodi kulta-palladiumia
J = 2-Sivuelektrodia, Erikoismuotoilu
K = 2-Sivuelektrodia
T = 3-Sivuelektrodia
Q = 4-Sivuelektrodia
P = Sivuelektrodi platinaa
S = keskielektrodi kuparia
U = Ulkokipinä, semi-ulkokipinä
V = Keskielektrodi kulta-palladiumista
VX = Keskielektrodi platinasta.Erikoismuotoilu sivuelektrodissa
W = Keskielektrodi raskaskivestä
X = Booster, laajennettu sytytysväli
Y = Keskielektrodi V-leikkauksella
A,B,D,Z = Erikoismuotoilu
-L = Puoli lämpöluku, kylmempi
-LM = kompaktityyppi, eristepituus 14,5mm
-N = Erityis sivuelektrodille

Elektrodietäisyys(mm) BCPR6ES-(11)


Vakio: Esim: DCPR8(E)
Platina: Esim: DCPR8E(VX)
Iridium: Esim: DCPR8E(IX) (HUOM! Poikkeuksena voi olla Iridium-tulppa, Esim (IA) joissakin KTM ,Honda ja Suzuki-malleissa

Sytytystulppa NGK

NGK

  • Hinta alkaen 4,00 €
  • Hinta alkaen4,00 €
  • Varastosaldo 8673 varastossa
  • Toimitusaika 1-5 päivää

Sopiiko tuote sinun Kelkallesi?

Paina valittua ajoneuvoa näkeäksesi jos tuote sopii.

Lisää kelkkamallisi niin näet sopiiko tuote kelkallesi

Toimituskuluitta yli 100€

Nopeat toimitukset

60 päivän palautusoikeus

Ilmaiset Koonvaihdot

Alin hinta-takuu

Osta nyt - maksa Marrakuussa.
Ainostaan 2,95 € laskutusmaksu. Ei korkoa tai muita kuluja.